Kategorie
Pomoc przy zakupach
Bezpieczeństwo
PRODUKTY
Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są nowe, wolne od wad i są legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową.
ZWROTY
1. Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki - zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2002 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. 2000.22.271).
2. Zwracany produkt będzie przyjęty przez Sprzedawcę tylko i włącznie nieuszkodzony z kompletną zawartością oraz dowodem zakupu. W przypadku braku oryginalnego opakowania ozdobnego sklep obciąży Klienta jego kosztami.
2. W przypadku śladów użytkowania produktu, zwrot nie zostanie uwzględniony.
3. Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni po uzgodnieniu faktu ze Sprzedawcą.
4. Zwrot produktów odbywa się na koszt Klienta. Paczki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
5. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer rachunku lub adres na jaki ma nastąpić zwrot zapłaty. Należność zostanie wysłana przez sprzedawcę w terminie 7 dni od otrzymania prawidłowej przesyłki zwrotnej.
6. Zwrotowi nie podlega towar wykonany na specjalne zamówienie.
REKLAMACJE
1. Produkty w ofercie sklepu perloo.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją.
2. Reklamację Klient wysyła na adres Sprzedawcy.
3. Do przesyłki reklamacyjnej należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu i opis uszkodzenia.
4. Wysyłka reklamacyjna wysyła Klient na koszt własny. Przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą odbierane.
5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i powiadomi Klienta o podjętych działaniach w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
6. W przypadku wady lub uszkodzenia wynikającego z winy Sprzedawcy towar zostanie naprawiony lub wymieniony i odesłany Klientowi na koszt Sprzedawcy.
7. Towar nie podlega reklamacji w przypadku uszkodzeń mechanicznych lub wynikających z nieprawidłowego użytkowania oraz konserwacji.
8. W razie stwierdzenia uszkodzeń, nie wynikających z winy Sprzedawcy poinformuje on Klienta o fakcie i ewentualnym koszcie naprawy.
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.